ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

15.00-17.00 ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ (2015)
Διάρκεια: 109′
Σκηνοθεσία: Παντελής Καλατζής
Σενάριο: Αλέξης Γεωργούλης, Παντελής Καλατζής, Λάζαρος Μπαλαούρας
Παίζουν: Αλέξης Γεωργούλης, Γιούλικα Σκαφιδά, Άκης Σακελλαρίου, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Ναταλία Δραγούμη, Κλέλια Ρένεση, Τάσος Νούσιας, Γιώργος Χρανιώτης, Μάνος Βακούσης, Γιώργος Κιμούλης, Σόφη Ζαννίνου

Το ελληνικό «Μάτια ερμητικά κλειστά». Το φιλμ επιδιώκει να απαντήσει σε ένα αιώνιο πανανθρώπινο ερώτημα… «Είμαστε όλοι «Μαριονέτες» στα χέρια ενός πανίσχυρου συστήματος?»

Ο Φίλιππος Κοραής (Αλέξης Γεωργούλης) – αμείλικτος, επίμονος, εμμονικός δημοσιογράφος, έπειτα από ένα πολύκροτο ρεπορτάζ που του κατέστρεψε την καριέρα έχει αποσυρθεί στο χωριό του.. Όταν όμως ο φίλος και πρώην συνεργάτης του Στέργιος (Γιώργος Χρανιώτης) δολοφονείται, αναγκάζεται να επιστρέψει στην Αθήνα και, μαζί με τη Νικολέτα, την κοπέλα του τελευταίου, να αναζητήσει τον υπεύθυνο. Η έρευνα θα τον παρασύρει σε μυστηριώδη και επικίνδυνα μονοπάτια. Παγανιστικές τελετές, παράνομες συναλλαγές, αχαλίνωτο διεστραμμένο σεξ, πιστόλιδια σε ένα πομπώδες, συνωμοσιολογικό θρίλερ με χαοτικό σενάριο που θα μετατρέψει το κάθισμα σας σε ηλεκτρική καρέκλα.

17.00-19.00 – ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΙΛΗ (1990)
Διάρκεια: 84′
Σκηνοθεσία: Θανάσης Αντωνίου
Σενάριο: Μιμή Φιλιππίδου
Παίζουν: Παύλος Ευαγγελόπουλος, Βάνα Μπάρμπα, Χρήστος Πάρλας, Γιάννης Κοντοπίδης, Βασίλης Αποστολόπουλος , Γαβριήλ Φώης.

Ο ΑΕΡΑΣ ΜΥΡΙΖΕΙ ΘΑΝΑΤΟ… ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ

Ο Πέτρος (ο Παύλος Ευαγγελόπουλος του τηλεοπτικού «Ρετιρέ») είναι ένας μπάτσος που χάνει τη δουλειά του και καταλήγει να κοιμάται στο δρόμο. Η ευκαιρία του έρχεται όταν ο αρχηγός της ασφάλειας (ο αγαπημένος ηθοποιός του φεστιβάλ, μνημειώδης Χρήστος Νάτσιος) τον επαναφέρει στη δράση για να εξοντώσει έναν αδίστακτο ναρκοβαρώνο (Χρήστος Πάρλας). Ο Πέτρος ξεκινάει να δουλεύει για τον ναρκοβαρώνο ως undercover και κάνει το λάθος να μπλέξει με την γκόμενα του, Μόνικα (Βάνα Μπάρμπα). Λίγο πριν τη δύση της Ελληνικής βιντεοπαραγωγής, η «Λευκή Απειλή» συγκεντρώνει αμέτρητα κλισέ αμερικάνικων αστυνομικών ταινιών, ανεκδιήγητες ερμηνείες/ατάκες από το καστ και αποτελεί μια δροσιστική πρόταση στο φετινό πρόγραμμα. Από τον σκηνοθέτη Θανάση Αντωνίου (“Deep End”), έναν πραγματικό auteur του VHS.

19.00-21.00 – ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ/ΡΑΔΙΟ ΜΟΣΧΑ (1996)
Διάρκεια: 85′
Σκηνοθεσία: Νικόλας Τριανταφυλλίδης
Σενάριο: Νικόλας Τριανταφυλλίδης
Παίζουν: Χάρρυ Κλυνν, Ντίνος Ηλιόπουλος, Svetlana Pancratova, Κώστας Γκουσγκούνης, Απόστολος Σουγκλάκος, Ursulla Morisson, Blaine Reininger

***Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη στα Κρατικά Βραβεία του ΥΠΠΟ

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥΛΙΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ

Δεκαετία 90. Μια Ρωσίδα χορεύτρια (Σβετλάνα Παγκράτοβα) που δουλεύει σε ελληνικό καμπαρέ, γίνεται μήλον της έριδος ανάμεσα στο αφεντικό της (Χάρρυ Κλυνν), έναν πληρωμένο δολοφόνο και έναν χαρτοπαίκτη. Ο Χάρρυ Κλυνν για πρώτη φορά σε κόντρα ρόλο μαστρωπού-ιδιοκτήτη καμπαρέ, ο Κώστας Γκουσγκούνης στο ρόλο του κονφορασιέ-ερμηνευτή γαλλικών τραγουδιών, ο Απόστολος Σουγκλάκος – μπράβος. Μια σουρεαλιστική αλληγορία, μια μαύρη κωμωδία, ένα φιλμ νουάρ υπό μορφή κιτς μιούζικαλ, για διανοουμενίστικη εκδοχή του «Showgirls», ένα αναρχικό σινεμά στην παράδοση του Μακαβέγιεφ.

21.00-23.00 – ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΛΟΟΥ – ΘΥΡΑ 7, H MEΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ (Ο  ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ) (1983)

Διάρκεια: 103’
Σκηνοθεσία: Νίκος Φώσκολος
Σενάριο: Νίκος Φώσκολος
Παίζουν: Γιώργος Πετρόχειλος, Τόνια Βυθούλκα, Βίκυ Καπετάνη, Νίκος Βασταρδής, Κώστας Νεστορίδης, Αντώνης Αντωνιάδης, Βασίλης Μαλούχος.

Ο Μάκης Μπιτσάκος (Χρήστος Κάλοου) αγαπάει το ποδόσφαιρο και ονειρεύεται να γίνει διάσημος μπαλαδόρος. Ο πατέρας του προσπαθεί  να τον σταματήσει. Σύντομα αποκτιέται από μια μεγάλη ομάδα και γίνεται αστέρι των γηπέδων. Στη διάρκεια ενός παιχνιδιού τραυματίζεται σοβαρά. Χρειάζεται  χρήματα για να σώσει το πόδι του. Μαζί με τους φίλους του απαγάγουν  έναν άλλο ποδοσφαιριστή και ζητούν λύτρα. Όταν παίρνουν τα χρήματα στα χέρια τους,  πάνε στο Στάδιο Καραισκάκη να παρακολουθήσουν τον αγώνα «ΟΛΥΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ».  Το ημερολόγιο έγραφε 8 Φεβρουαρίου 1981… Εμπνευσμένο από το πραγματικό γεγονός που  είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο στις 8 Φεβρουαρίου 1981, όταν στο ντέρμπι «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ» εικοσιένας νεαροί φίλαθλοι βρήκαν φρικτό θάνατο  κατά την έξοδο τους από τη Θύρα 7.

Η παραστρατημένη νεολαία των  80’s στην απόλυτη Φωσκολική ανομία. Ο συνδυασμός του τραγικού θέματος και του χαβαλέ της εποχής σε αφήνουν, πραγματικά, μετέωρο. Αν προσθέσετε τις over the top ερμηνείες, τους απίστευτους διαλόγους που βρίθουν από διδαχές και μπινελίκια, τις ενδυματολογικές ακρότητες, τα απανωτά slow motion,  τα ιντερλούδια κοινωνικού προβληματισμού, τα cameo παλαίμαχων ποδοσφαιριστών και τα τραγούδια της Βίκυς Καπετάνη, βρίσκεστε αντιμέτωποι με το απόλυτο κινηματογραφικό παράδοξο.

23.00-23.30 Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΛΟΟΥ ΜΕ ΜΠΑΝΤΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΝΑΤΙΝΑΖΕΙ ΤΟ ΓΚΑΓΚΑΡΙΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ «ΘΥΡΑ 7»

Ο λαός του Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου πρόκειται να νιώσει την υπέρτατη μουσική εμπειρία. Η σκηνή του Gagarin υποδέχεται τον Χρήστο Κάλλοου με τραγούδια από την δισκογραφική  του δουλειά «Ραντεβού στην Κένυα» (1989). Πρόκειται για μία επίκαιρη μουσική όαση μέσα στην σημερινή ερημιά της κυριαρχούσας mainstream λαϊκό-ποπ υποκουλτούρας. Το «Κόκκινο Μωρό» εκπέμπει «SOS» σε κατάσταση προκαλώντας ένα ευχάριστο μουσικό «ΣΟΚ» σε όσους θα έχουν την τύχη να τον απολαύσουν μαζί με την εκρηκτική μπάντα που θα τον πλαισιώνει (Φωκίων Μπόγρης, μπάσο – Άκης Καπράνος, ντραμς, Θανάσης Χατζηαγάπης, κιθάρα).
ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ

23.30 – ….          ΝΤΕΛΙΡΙΑΚΟ ΠΑΡΤΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΤΩ

Μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας από την αίθουσα του Gagarin και από τις καρδιές των αμετανόητων cult fans αυτής της χώρας, το Καλτ Φέστιβαλ επανέρχεται και το γιορτάζει με την απόλυτη ντίβα των 90’s και βασίλισσα της ελληνικής pop. Η Μαντώ θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στη σκηνή του Gagarin για ένα ντεριλιακό live πάρτυ ερμηνεύοντας όλες τις τεράστιες επιτυχίες της («Δώσε μου ένα Φιλί», «Αυτό το καλοκαίρι», «Αγκαλίτσες και φιλάκια», «Κάνε κι εσύ μια τρέλα», «Στοιχηματίζω», «Τιμώρησέ με» «Αισθήσεις», «Επικίνδυνες αποστολές», «Η δική μας αγάπη») που τάραξαν τις μέρες και τις νύχτες, και που ακόμα τραγουδάμε δίχως καμία ενοχή και με απόλυτη συνείδηση βάζοντας «Φωτιά στα πρέπει»!